30 Mayıs 2012 Çarşamba

İngilizce Cafe - Restaurant Diyalogları

İngilizce Cafe - Restaurant Diyalogları


Waiter{erkek} / Waitress{kadın} (Garson): Welcome, would you like to have menu? (hoş geldiniz, menü isterminiz?)
Amanda: Yes, please. (Evet lütfen.)
Barbara: Salads are very delicious in this place. (Buranın salataları çok lezzetli.) I’ll have salad with tuna. (Ben ton balıklı salata alacağım. ) You? (Ya sen?)


Amanda: I’m very hungry. (Ben çok açım.) I want mixed pizza. (Karışık pizza istiyorum.)
Barbara: I thought that you were trying to lose weight. (Kilo vermeye çalıştığını sanıyordum.)
Amanda: I tried to do but I can’t withstand dieting more than a few days. (Denedim ama birkaç günden fazla diyet yapmaya dayanamıyorum.)
Waiter/Waitress: Can I take your orders? (Siparişlerinizi alabilir miyim?)
Barbara: Salad with tuna and diet coke please. (Ton balıklı salata ve diyet kola lütfen.)
Amanda: I want a large mixed pizza and diet coke. (Büyük boy pizza ve diyet kola istiyorum.)
Waiter/Waitress: Sure Miss. (Tabi efendim.)
Amanda: If I can’t lose weight till graduation ceremony, I will not be able to wear the dress I want in the ball. (Eğer mezuniyet törenine kadar kilo veremezsem, baloda istediğim elbiseyi giyemem.)
Barbara: You can not lose weight by being sorry and eating a large pizza. (Üzülerek ve büyük boy bir pizza yiyerek kilo veremezsin.) Try exercising. (Egzersiz yapmayı {spor yapmayı} dene.)
Waiter/Waitress: Here are your orders. (Buyrun siparişleriniz.)
Amanda: Hmm, this is so delicious (Hmm, çok lezzetli.)
Konuyla ilgili diğer ifadeler
Good appetite = Afiyet olsun
Bread = Ekmek
Dish = Tabak
Fork = Çatal
Spoon Kaşık
Knife = Bıçak (Knives = Bıçaklar)
Napkin = Peçete
Menü = Mönü
Tatlı = Dessert
Salt = Tuz
Black pepper = Karabiber
Red pepper = Kırmızıbiber
Peppermint = Nane
Thyme = Kekik
Fish = Balık
Chicken = Tavuk
Steak / Beefsteak = Biftek (rare = az pişmiş, medium = orta pişmiş, well-done = iyi pişmiş)
Grilled = Izgara (Izgarada hazırlanan yiyecekler içindir. Örn: Grilled meatball = ızgara köfte)
Salad = Salata
Coke / Cola = Kola
Lemonade = Gazoz / Limonata
Red wine = Kırmızı şarap
White wine = Beyaz şarap
……… with lemon = Limonlu ………..
……. with ice = Buzlu ……..
…….. without ice = Buzsuz ……….
You can take drink from the bar while your table is being prepared = Masanız hazırlanana kadar bardan bir içki alabilirsiniz.

İngilizce Cafe - Restaurant Diyalogları Rating: 4.5 Diposkan Oleh: egotabu

0 yorum:

Yorum Gönder